10% popust na prvu narudžbu svim registriranim kupcima

Besplatna dostava u RH iznad 80EUR

Reciklirani materijali, ekološka pakiranja i dostava

Povrat ili zamjena

Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana. Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik/dostavljač, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed. Ako Vam se naručeni predmet iz bilo kojeg razloga ne sviđa i želite ga vratiti, možete to učiniti na način da nam pošaljete predmet poštom (preporučena pošiljka) i ispunite obrazac koji možete naći ovdje. Po zaprimanju predmeta, sredstva će Vam biti vraćena na račun u roku od 14 dana. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako želite zamjenu, nakit nam pošaljite poštom preporučeno i u pošiljci istaknite koji predmet želite u zamjenu.

Robu vratite poštom preporučeno na adresu Rubi obrt za usluge i trgovinu, Frankopanska ulica 5, 48260 Križevci.

Informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora preuzmite ovdje.

Reklamacija

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke, te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku Kupac ne preuzima. Kupac može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Molimo Kupce da nas kontaktiraju kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakona o obveznim o rokovima. Kupac može pisani prigovor, odnosno reklamaciju, uputiti na e-mail info@rubi.hr s naznakom “Reklamacija”.

Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.

Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.

Sve informacije pogledajte na Opći uvjeti poslovanja